2013. január 23., szerda

Mi is történik?~7.rész

*Harry szemszöge*

Úgy tűnik Taylor-ral a kapcsolatunknak vége..! De most úgy örülök, csak a tetoválás a kezemen, ami róla szól, az annyira nem jó, hiszen örökre ott lesz és emlékeztetne rá. Inkább úgy döntök, hogy majd megkérem Ed-et, hogy csinálja meg.
A kocsiba beszálltam és a kulccsal elindítottam az autót. Egyenes hazáig vezettem. A srácok ma bulit rendeztek, de semmi kedvem nincsen most, így amint az ajtón bejöttem, fel is mentem a szobámba. Amikor a szobám ajtó kilincsét nyomtam le, de nem nyitódott az ajtó... pedig be sem zártam az ajtót..
-Menj el innen, egyedül akarok lenni...-egy sírós hang jött ki a szobámból.
-A saját szobámból küldesz el? De amúgy Harry vagyok, te ki vagy?
-Ohh bocsi Harry. Candice vagyok. Egy pillanat és beengedlek.
Amint Candice beengedett, láttam a kisírt szemeit, nem is kérdeztem, mi a baj, csak gyorsan magamhoz öleltem. Reszketett az egész teste, annyira szomorú, hogy még az én szemeim is könnybe borulnak.

*Candice szemszöge*

Örültem annak, hogy Harry itt van mellettem, hiszen nagyon sok problémát megtudtunk beszélni ketten. Most, hogy ennyire jót beszélgetünk, annyira nem is jut eszembe Niall. Harry-vel beszélgetni olyan megnyugtató érzés, eltereli a figyelmemet a rossz dolgokról és csak mosolygok a semmibe.
Egyszer csak elcsendesedtünk mind a ketten, ő pedig egyre közelebb és közelebb hajolt felém és a szánk csak egy kis távolságnyira volt egymástól. Egyre jobban éreztem szája melegét és puhaságát. Végül a kis kevésnyi távolságot is megszüntettem. Közelebb húzódtam hozzá és  heves csókolózásba kezdtünk. Mást nem éreztem mint szája melegét és hogy a testem egyre kezd "fellángolni". Egy idő után az ajkait egy kis ponthoz nyomta, ami a fülem alatt volt. Lehunytam szemeimet és hagytam, hogy ő irányítson. Szorosan belekapaszkodtam ő pedig az ajkait a nyakamhoz nyomta, és elkezdte szívni, harapdálni. Időnként kis nyögéseket hagyták el a számat, de a helyzetet végig élveztem. Amikor befejezte lassan az ujjaival elkezdte gyengéden simítani új kis"sebemet", amit ő okozott. Ezután pedig folytattuk csók csatánkat.
Elkezdtem távolodni tőle, mivel rájöttem, hogy nem tehettem ezt Niall-el.
-Mi a baj?-szólt csendesen.
-Ezt nem szabad... szeretem Niall-elt. Sajnálom Harry, de most muszáj kimennem és megbeszélnem vele.-mondtam.
-De mielőtt kimész takard el a foltot. És megtudom érteni, sajnálom, hogy nem álltam meg, vonzott a vágy- lehajtotta fejét.
-Harry nem a te hibád, én tettem meg nem te. Ne okold magad.
-Csak menj Niall-hez, majd elmondom ezt én neki.
-Megyek, de nem hagyom, hogy te mond el. Elvállalom a a dolgot.
Az ajtó csak hirtelen kinyitódott, abban a pillanatban, mikor befejeztem a mondatot. A kinti fény beszűrődött a szobába, az ajtóban pedig Niall állt. A nyakamon a kis seb még nem volt eltakarva, gyorsan oda raktam hajamat, mielőtt Niall ezt meglátta volna.
-Végre megvagytok. Mindenki titeket keres. Candice nem jössz?-mosolygott örömében, mintha mi sem történt volna közte és Amy közt. Én válaszul csak bólogattam és mentem Niall-hez. Kifelé menet megfordultam még és egy biztató tekintést tettem Harry-re.
-Harry téged keres éppen Court. A konyhában van.
-Kösz! Máris megyek.
Niall-el elindultunk lefelé, mikor megkérdezte mi is történt a szobában.
-Semmi, csak kicsit meguntam az egészet és felmentem, aztán bementem egy szobába. Harry aztán haza jött Taylor-tól és kiderült, hogy a szobájában vagyok, aztán elkezdtünk beszélgetni.
-És miért ilyenek a szemeid, csak nem sírtál?- elcsendesedtem, nem akartam előhozni, de inkább előbb, mint soha.
-Figyelj Niall. Üljünk le valahova és ezt megbeszéljük négyszemközt.
-Menjünk fel a szobámba, ott úgysem fog minket senki sem zavarni.
Felindultunk a tömegből a szobájába, vissza sötét folyosón. A leghátsó szoba volt az övé, így a folyosó végéig mentünk el. Éreztem testemben a félelmet és az izgatottságot is, nem tudom melyiknek örüljek jobban, de bármi is történjék, meg kell mondanunk egymásnak az igazságot.
A szobába beérve, leültem az ágy szélére, Niall pedig elém állva megfogta a kezemet. Tudatta velem, bármi is van, ne féljek elmondani mi a "probléma".
-Niall, nem akarok neked hazudni így elmondom az egészet....

3 megjegyzés:

  1. Létszi fojtasd. Már nagyon régóta várom :( imádom ahogy írsz

    VálaszTörlés
  2. Létszi fojtasd. Már nagyon régóta várom :( imádom ahogy írsz

    VálaszTörlés
  3. Létszi fojtasd. Már nagyon régóta várom :( imádom ahogy írsz

    VálaszTörlés