2013. március 16., szombat

Mi van velünk?~ 8.rész

A 9.rész is hamarosan megérkezik, próbálom minél gyorsabban megírni a részeket. Ez a rész lehet hogy kicsit uncsi, de remélem nem fogjátok nagyon elunni magatokat. Siettek a következő részekkel :) puszi :*


*Niall szemszöge*

Ahogy Candice arcára néztem, csak a boldogtalanság írt le róla. Tartozom neki egy vallomással, mielőtt ő kezdene bele a beszédébe.
-Candice, el kell mondanom valamit! - tekintete felém vándorolt - Amy-vel az előbb... csókolóztunk...
-Tudom. -arcára néztem, ami nyugodt tekintettben volt.
-És okom is van rá, hogy miért.
-Niall, nem kell tovább mondanod...! Harry-vel már beszéltem erről.., de.. én is hibáztam. Harry-vel az előbb a szobában mi is csókolóztunk. Mentségem pedig nincsen erre. Megértem, ha dühös vagy, de ne hibáztasd Harry-t. Aki itt hibás az én lennék. Megfogott a féltékenység mikor megláttalak Amy-vel és csak arra tudtam gondolni, hogy vágjak vissza. Sajnálom, nem így akartam az egészet. Ha nem bocsátasz meg megértem.
-Candice...-kezemmel megfogtam sima arcát- nem kell mondanod tovább. Megbocsátok, csak ha te is nekem. Mind a ketten hibásak vagyunk és szerintem kezdjük tiszta lappal, ha te is benne vagy.
-Igen benne. -felállt és átöleltük egymást.
- Candice!
-Igen?
-Szeretnék valamit kérdezni..!- elengedtük egymást, a szemei rám szegeződtek- Szeretném ha a barátnőm le...
-....természetesen! -vágott bele a kérdésembe.
-Még végig se mondtam. -mosolyogtam. -Szóval leszel a barátnőm?
-Igen. Tudtam, hogy ezt kérdezed, azért nem vártam meg a végét. De lehet egy hozzászólásom ehhez?
-Persze.
-Tartsuk még titokban! Így a mai nap után tuti felkerülünk valahova.
-Ez igaz. Nem szeretnék a hét sztorija lenni. De azért szeretsz? -kérdeztem tőle viccelődve.
-Ez milyen kérdés!? Persze, hogy szeret... - nem hagytam, hogy befejezze a mondatát, így aztán megcsókoltam.

*Candice szemszöge*

Niall ajkait az enyémhez nyomta, így megszakította mondatomat. Éreztem, hogy a szívverésem egyre gyorsabb lett az izgatottságtól. Imádtam ezt a pillanatot, de ez is megszakadt, mivel levegőt kellett vennünk mindkettőnknek. Ezután pedig ajkaink újra egymáshoz tapadtak. Az ágyra leterített és tovább folytatta a csókolgatást a nyakamnál. Tudtam, ha nem állítom le, akkor az lesz a következő lépes...! Akarok vele lenni, de lehet hogy ez a dolog még korai...
Könnyedén elkezdtem magamtól ellökni Niall-t, aki furcsán nézett rám.
-Niall ne, még ne! - mondtam, ezután pedig egy csókot nyomtam a szájára. -Menjünk le a többiekhez és töltsük el velük ennek az estének a "maradékát".
Niall csak rábólintott. Elindultunk lefelé, közben a kezeinket összekulcsolta és úgy értünk le a többiekhez.

1 megjegyzés: