2013. május 19., vasárnap

Felkérés, elfogadva~ 9.rész

 Bocsánat, hogy ilyen sok idő után hoztam a 9.részt, de remélem azért olvassátok még  a blogot, akármennyire is nincs frissítve új részekkel, de befogom pótolni.:) Jó olvasást :3


*Courtney szemszöge*

~másnap reggel~

 Úgy dél felé járhatott az idő, mikor felkeltem "álmomból".  Nem éreztem magamat olyan fáradtnak, inkább kipihentnek.  Lementem a konyhába egy kis ennivaló után kutatva. Sehol senki, akkor ez azt jelenti, hogy még alszanak a többiek. Gondoltam, csinálok nekik egy kis reggelit mindannyiuknak. Megkerestem a szükséges hozzávalókat a palacsinta sütéshez, és elkezdtem sütögetni.

Hátam mögül lépteket hallottam, de nem fordultam hátra, úgy tekintve, hogy nem is veszek tudomást arról az emberről, aki mögöttem oson felém. Éreztem a derekamnál kezeit, szokásos érintések...!
 -Jó reggelt George! -fordultam hátra, és nyomtam egy puszit az arcára.
-Honnan tudtad, hogy én vagyok? -nézett rám értetlenül.
-Nem volt nehéz kitalálni. George Shelley, neked van ilyen "érintésed".
-Ohh..., na majd kitalálok valami mást.

-Neeeeeee!- üvöltöző hangot hallottunk fentről. A hangból megítélve, Louis az. -Srácok nincs a mai napra előzenekarunk..!
Gyors lépteket hallottam a lépcsőről jőve. Louis érkezett meg, azután pedig a többiek szép sorjában. Mindannyian ott ültünk. És megvitattuk a srácok problémáját.
- Mi történt Louis?- kérdezte Zayn halk hangon.
-Nincs előzenekarunk, Camryn balesetet szenvedett és egy jó ideig nem fog még lábra állni. Paul azt mondta, ha találunk beugrót hosszú távra, akkor jó lenne és nem kell akkor a fivéreket felhívnunk.
-Mennyit jelent az-az idő?
-Hát elméletileg, úgy a turné végéig. A 5SOS nem tud fellépni minden alkalommal. Keresünk valakit. Srácok ti nem ismertek valakit, akinek vannak dalai és még használhatóak? -mondta Louis tétlenül. Ekkor George és Candice egymásra néztek, én pedig csak végig néztem, hogy mit csinálnak. Egymásra bólintottak, majd egyszer elkezdték mondani.
-Ismerünk valakit.
-Kicsoda? -tágult ki a srácok szeme, e hallatán.
-Courtney! - legalább van beugró... Mi!? Várjunk csak az én vagyok..., nem-nem ez felejtős dolog. Sosem álltam még ki sok ember elé, és egy ideig nem is fogok még.
-Sokat koncertezett már Bristolban is, igaz nem nagy híresség, de Bristolban igen.
-Micsoda, ez lehetetlen. Nincsenek még kész a dalaim egy része. 3 dallal nem érnének be a közönség, és nem is álltam még ki több ezer ember előtt!
 -Courtney kérlek! Te vagy az egyetlen esélyünk, és nem szeretnénk a fivéreket felkérni.-könyörgött Niall.
-Próbáld meg, ha akarod cover dalokat is énekelhetsz, nem számít. Csak légy az előzenekarunk! -kérlelt Zayn.
-Oké, jól van. És ez nekem hány alkalomba fáj?
-Hát úgy 9, ha minden igaz.
-Na jó, de csak akkor, ha tovább írjátok velem a félkész dalaimat, mert azokra is szükségem lenne.
-Bármit, ha akarod, akkor még saját koncertedet is megrendeznénk.
-Jó lenne, csak arra nem jönne el senki sem. Szóval azt inkább ne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése