2012. november 9., péntek

Életem kezdete~ 1.rész

Hát íme az első rész. Ez még olyan "light"-os mivel szerettem volna ezt a kis bemutató részt leírni, csak így tudtam. Remélem, hogy sokatoknak fog megtetszeni ez a kis blog és ha csak kis vissza jelzéseket (pl. tetszik/nem tetszik gomb) én annak is örülök.:)

*Courtney szemszöge*

"Kezdjük a legelejéről, ahonnan elmesélem az életemet."
A szüleimmel (Anne és Tom William) és a nővéremmel (Candice William) élek együtt.
Anya ruha tervező, apu pedig építészmérnök.
Candice 18 éves, idén (2012) végezte el a gimnáziumot és most ősszel folytatja majd az egyetemet fotós szakon. Mindig is fotós akart lenni.
Candice legjobb barátnője Maddie Johnes, akivel együtt ment a fotósszakra.
Az én legjobb barátnőm Eliza Hamilon. Legtöbbször Liz-nek hívom, mint becenévként. Liv maga a tökéletes egyéniség. Modellkedik, ami versenyekkel jár és pár hírességnek a videoklipjében is szerepelt. Mint például: Conor Maynard- Vegas Girl ; The Wanted- Gold Forever. Elizával a gimnáziumban ismerkedtem meg, mint osztálytárs.
Courtney William vagyok, de álltalában Court-nak becéznek. 16. életévemben vagyok és Bristolban születtem. Ott is éltem 14 éves koromig, azután pedig ide költöztünk Londonba. Mivel Londonban vagyunk, így úgy gondolom, jobban tudom valóra váltani az álmaimat. Az álmom az, hogy táncos és énekes legyek. 2-3 éve kezdtem el gitározni és még most is tanulok, de nem magán tanárnál tanulok. George tanított meg rá.
George Shelley, az idei (2012) x-faktor Union J csapatának egyik tagja, aki Candice volt osztálytársa. George-t már kis korunk óta ismerjük, mivel Candice-cel már általánosban is osztálytársak voltak. Ő  számunkra, olyan mint a testvérünk.
Nálam az éneklés elsőben jött színre, akkor kezdtem el egyre többet és többet énekelni. Jártam versenyekre, de még nem elég a sikerhez. A táncot pedig 5 éves korom óta tartom. Tavaly 2011-ben az x-faktor tánc csapatába jelentkeztem, de nem jártam sikerrel. Idén már minden jobban sikerült, így az élőshow műsor pár részében táncolni fogok, aminek nagyon örülök és izgulok is közben. Danielle, Liam volt barátnőjét, még tavaly (2011-ben) ismeretem meg a válogatáson (tánc). Danivel most is nagyon jó a kapcsolatunk, hisz idén főleg, mivel bekerültem a táncosok közé.
Kapcsolatokról jut eszembe. Nem igazán volt olyan sok nagy kapcsoltam, egyet számítok annak. 14 éves voltam, amikor az első kapcsolatom színre jött. Andrew-nak hívták a srácot. 8 hónapig együtt voltunk, vége felé pedig már túl sokat veszekedtünk és hát így ért véget a kapcsolatunk. Andrew-t igazán szerettem, hisz szerelmes is voltam belé, amiről tudomást szerzet és én is , hogy ő belém. De ami már elmúlt, az elmúlt.
A 2012-es x-faktor második élsőshowjánál tartunk. Mint minden szombat este after partit rendeznek. Ez a hét különleges, mivel sok más híresség is eljön: Ed Sheeran, Cheryl Cole, One Direction, Jessie J, Will I am. Danielle-nek az este kicsit húzos lesz majd. Liam is ott lesz, ami csak mégjobban növeli a feszültséget kettejük közt. Hisz bizonyos okkal szakítottak és még most is szeretik egymást, ami nem csoda, mivel 1 év és 11 hónap sok idő. Ezt a hosszú kapcsolatot nem lehet, csak úgy elfelejteni. Bármi is lesz, ezt kell elfogadnunk majd....!

3 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Nagyon jó! Nekem már most tetszik! :)
    Rendszeresen olvasni fogom :)
    Mikor várható kövi?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Adri.:) hát mivel nekem is suli van, próbálok úgy heti színten hozzni a részeket.:) de ha van már előre részeim (megírt) és sok is van, akkor hozom majd hét előtt a részt.:)

      Törlés
  2. Rendben! Hát akkor várom...! :D <3

    VálaszTörlés